Veel gestelde vragen
Betalen
Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken ?
Bij Hippe sieraden en accessoires betaal je via IDEAl.
Is mijn betaling wel gelukt?
Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets mis gaat met jouw betaling.
Hoe weet je dan of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen?
Stappen:
- Check je eigen bankafschriften om te zien of het bedrag is afgeschreven.
- Twijfel je nog steeds?
Neem dan contact op door een email te sturen naar info@hippe-sieraden.nl of vul ons contactformulier in.
Wij zullen dan voor jou kijken of de betaling goed is doorgekomen.
Levering en bezorgen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen.
- Brievenbuspost/ pakketpost besteld op werkdagen vóór 20:00 uur wordt de volgende dag verzonden.
* Geen bezorging op zondag en maandag
Zodra je pakket ons verlaat, ontvang je hierover een mail. Wij verzenden jouw brievenbuspakje met Track & Trace code.
Zo kun je jouw pakket volgen tot aan ontvangst.
Van onze handgemaakte en unieke sieraden hebben wij slechts een aantal exemplaren op voorraad. Regelmatig vullen wij onze collectie aan,
blijf onze website in de gaten houden.
Moet ik de verzendkosten betalen?
Gratis verzending binnen Nederland vanaf 50 euro. Wanneer je een bestelling boven de € 50,00 plaatst betaal je geen verzendkosten.
Plaats je een bestelling van onder de €50,00 euro? Dan kun je kiezen uit verschillende verzendopties. Wij bieden de volgende opties aan:
– PostNL pakket vanaf €4,95
Voor welke verzendopties kan ik kiezen?
Bestellingen buiten Nederland
De verzendkosten voor een bestemming buiten Nederland kunnen afwijken en verschillen per locatie. Deze worden automatisch doorberekend in het bestelproces.
PostNL brievenbuspakket
Dit betekent dat PostNL jouw pakketje door de brievenbus aflevert. Bij deze verzendwijze ontvang je een track & trace-code.
Wanneer je hebt gekozen voor onderstaande verzendmethodes ontvang je een link waarmee je je pakket kunt volgen:
– PostNL pakket
– Brievenbuspost Track & Trace
Zodra je pakket door ons is verstuurd ontvang je een e-mail met daarin een link, via deze link kun je de zending volgen.
Kan ik mijn adres wijzigen?
Helaas kan ons systeem geen wijzigingen meer aan orders aanbrengen zodra ze geplaatst zijn. We willen dan ook benadrukken om altijd goed te controleren of je de juiste persoonlijke gegevens hebt ingevuld, voordat je je bestelling definitief maakt. Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact op met ons via de mail en houd je bestelnummer en adres bij de hand.
Mijn pakket is nog niet geleverd, wat nu?
Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track & trace code te bekijken.
Hierin staat aangegeven wat de status is van de levering. Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder.
Wij adviseren daarom eerst om goed de track & trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven wat de status is van de levering. Wanneer je hebt gekozen voor een brievenbuspakket, dan heb je geen track & trace code ontvangen.
De levering van een brievenbuspakketje kan vaak wat langer duren en deze worden niet bezorgd op zondag en maandag.
Levertijden tijdens acties & feestdagen
Tijdens feestdagen en acties is het vaak drukker dan normaal. Ondanks deze drukte doen we er altijd alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verwerken. Houd er echter rekening mee dat je bestelling wat later bij je aan kan komen, dan dat je van ons gewend bent.
Contact
Hippe sieraden en Accessoires (webshop)
Email: info@hippe-sieraden.nl of vul ons contactformulier in
Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren!
Tel. 0516-851243, (b.g.g graag mailen svp)
KVK Friesland: 87905353
BTW: NL004505574B78
Bank: NL41 RABO0318757710
Vestigingsadres: Compagnonsweg 33,
8434 NX Waskemeer (Let op: dit is geen bezoekadres)